"Strpljivost, dosljednost i kultura u komunikaciji čine uspješnog PR-ovca"

nedjelja, 13. svibnja 2012.

Što su to odnosi s javnošću?

Odnosi s javnošću su različite aktivnosti marketinških komunikacija čiji je cilj – unapređivanje javnog imidža neke organizacije u javnosti. Kvalitetan PR posebno je važan kada otvarate novi poslovni prostor, proizvodni pogon ili lansirate novi proizvod ili uslugu – tada je nužno organizirati događaj koji će vaši klijenti još dugo pamtiti.

PR nije oglašavanje jer ne traži zakupljivanje prostora u medijima. Informacije plasirane putem PR aktivnosti mediji objavljuju kao dio uobičajenog novinarskog sadržaja. One kao takve ostavljaju znatno snažniji utisak vjerodostojnosti na javnost od plaćenih oglasa.


 
Odnosi s javnošću označavaju planiranu aktivnost kojom se kreiraju ili mijenjaju stavovi ili postupci javnosti. Budući da mediji imaju najveći utjecaj na kreiranje naše stvarnosti, odnosi s javnošću, prije svega su odnosi s medijima. putem kojih svoje poruke plasiramo sadašnjim i budućim klijentima, partnerima, kupcima i ukupnoj javnosti.

Međutim, profesija odnosa s javnošću, obuhvaća i sljedeća područja:

  1. komunikacija
  2. odnosi sa zajednicom
  3. odnosi sa zaposlenicima
  4. državni poslovi
  5. odnosi s investitorima
  6. odnosi s medijima
  7. međunarodni odnosi s javnošću
  8. krizno komuniciranje i dr... 

 

    Nema komentara:

    Objavi komentar