Što su to odnosi s javnošću?
Odnosi s javnošću su različite aktivnosti marketinških
komunikacija čiji je cilj – unapređivanje javnog imidža neke organizacije u
javnosti. Kvalitetan PR posebno je važan kada otvarate novi poslovni prostor,
proizvodni pogon ili lansirate novi proizvod ili uslugu – tada je nužno
organizirati događaj koji će vaši klijenti još dugo pamtiti.
PR nije oglašavanje jer ne traži zakupljivanje prostora u medijima. Informacije plasirane putem PR aktivnosti mediji objavljuju kao dio uobičajenog novinarskog sadržaja. One kao takve ostavljaju znatno snažniji utisak vjerodostojnosti na javnost od plaćenih oglasa.
Odnosi s javnošću označavaju planiranu aktivnost kojom se kreiraju ili mijenjaju stavovi ili postupci javnosti. Budući da mediji imaju najveći utjecaj na kreiranje naše stvarnosti, odnosi s javnošću, prije svega su odnosi s medijima. putem kojih svoje poruke plasiramo sadašnjim i budućim klijentima, partnerima, kupcima i ukupnoj javnosti.
- komunikacija
- odnosi sa zajednicom
- odnosi sa zaposlenicima
- državni poslovi
- odnosi s investitorima
- odnosi s medijima
- međunarodni odnosi s javnošću
- krizno komuniciranje i dr...
Nema komentara:
Objavi komentar