"Strpljivost, dosljednost i kultura u komunikaciji čine uspješnog PR-ovca"

ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

Posao stručnjaka za odnose s javnošću

 

Stručnjaci za odnose s javnošću glasnogovornici su organizacija: velikih poduzeća, političkih stranaka, vlada, festivala, sportskih natjecanja itd. Njihov je posao predstavljanje organizacije i održavanje dobrih odnosa s javnošću. U razvijenim zemljama ugled i uspjeh neke organizacije između ostalog ovise i o tomu koliko je ona poznata javnosti i u kolikoj mjeri javnost podupire njezine ciljeve i politiku. Zato se sve više rukovodstava raznih organizacija u razvoju poslovne strategije oslanja upravo na stručnjake za odnose s javnošću. Da bi ostvarili svoje ciljeve, stručnjaci za odnose s javnošću moraju prije svega surađivati sa svim sredstvima javnog priopćavanja. Služe se i drugim sredstvima komuniciranja (pisani letci, tribine, slanje pisama na individualne adrese, plakati itd.) s određenom društvenom zajednicom, potrošačima, vladama itd. Posao stručnjaka za odnose s javnošću može se svesti samo na predstavljanje poduzeća javnosti, ali može obuhvaćati i složenije aktivnosti. Upravo oni mogu biti stratezi većih ili manjih političkih kampanja, mogu zastupati razne interesne skupine, a katkada posreduju i u rješavanju sukoba. Prvi korak u poslu stručnjaka za odnose s javnošću jest proučavanje stavova i potreba skupina koje su cilj njihova djelovanja. Zaključke takvih istraživanja iznijet će prije svega rukovodstvu svojeg poduzeća. Za samo predstavljanje pišu se izvješća koja se šalju svim sredstvima javnog priopćavanja. Mediji ta izvješća objavljuju izravno u svojim programima – bilo u obliku teksta ili samo kao informaciju. Brojne televizijske i radijske emisije te novinski članci rađaju se upravo za radnim stolom stručnjaka za odnose s javnošću. Osim distribuiranja pisanih izvješća, stručnjaci za odnose s javnošću organiziraju javne nastupe onih koje žele predstaviti.



Nema komentara:

Objavi komentar