Hrvatska udruga za odnose s javnošću
Na inicijativu Eduarda Osredečkog, autora priručnika za marketing i
odnose s javnošću, u Zagrebu je 27. travnja 1994. g. održan je sastanak
inicijativnog odbora, a 2. lipnja iste godine u hotelu Intercontinental,
osnivačka skupština Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Nova udruga
sačinila je prvi statut i potakla akciju okupljanja članstva. Udruga se
nije mogla odmah registrirati sve do svibnja 1998. g. jer u to doba još
nije bio izašao službeni zakon o udrugama. Kada je on usvojen,
prilagođen je i dopunjen izvorni statut, a Udruga konačno i formalno
registrirana kao Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
HUOJ je strukovna udruga koja okuplja djelatnike koji se bave poslovima vezanim za odnose s javnošdu. HUOJ radi na obrazovanju i stručnom usavršavanju članova, organizira godišnje konferencije za odnose s javnošdu, radionice i stručne rasprave na teme vezane za struku. Udruga dodjeljuje godišnju strukovnu nagradu Grand Prix, a 2007. pokrenula je stručnu biblioteku „PRint“ (PR international). Rad udruge organiziran je prema sektorima (Studentska sekcija, Sekcija agencija, Sekcija za korporativne komunikacije i Sekcija za javni sektor) te lokalno po podružnicama u vedim gradovima – Split, Rijeka, Zadar, Osijek, Karlovac, Varaždin i Dubrovnik.
Sekcije
Sekcija za korporativne komunikacije okuplja komunikatore iz brojnih hrvatskih tvrtki, a glavne aktivnosti sekcije su organizacija stručnih edukacija, konferencija i drugih događanja s temama koje posebno zanimaju članove, definiranje standarda i organizacija stručne prakse za studente unutar tvrtki, provođenje istraživanja iz područja korporativnih komunikacija, predstavljanje HUOJ-a na studentskim manifestacijama i stručnim događanjima
Sekcija za koordinaciju podružnica HUOJ-a ima primarnu zadadu poticati lokalne aktivnosti važne za razvoj i promicanje struke odnosa s javnošdu putem organiziranja tematskih javnih rasprava i okruglih stolova o vrudim i važnim temama unutar struke, predstavljanja novih knjiga HUOJ-a, organiziranje predavanja i radionica, a sve s ciljem izmijene vrijednih iskustava kako bismo i kolegama na lokalnoj razini pomogli u afirmaciji struke i proširili razumijevanje o poslu kojim se bave.
Sekcija za online medije okuplja sve zainteresirane PR praktičare, članove HUOJ-a koji žele doprinijeti izgradnji percepcije HUOJ-a kao profesionalne i relevantne Udruge koja sa svima zainteresiranima komunicira putem weba i društvenih mreža pružajudi kvalitetne informacije iz svijeta PR-a i komunikacija opdenito, platforme za razmjenu mišljenja i raspravu o aktualnostima te razvija struku.
Studentska sekcija vodi brigu o interesima studenta i organizira predstavljanja struke na fakultetima i prikuplja listu studenata zainteresiranih za praksu u agencijama i tvrtkama za sljedeće godine.
Sekcija PR agencija radila je na usuglašavanja oko Pravilnika za natječaj za izbor PR agencije te je prerasla u Hrvatsku udrugu komunikacijskih agencija (HUKA) što je bio uvjet kako bi mogla postati članica Međunarodne udruge komunikacijskih agencija – ICCO.
Nema komentara:
Objavi komentar